Субота, 27.04.2024, 07:52
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Червенівська ЗОШ І-ІІ ступенів

Форма входу
Логин:
Пароль:
Статистика
Statistik :
Online :
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Users :
Події, свята
Календарні свята та події. Спілкуємося українською
Погода

Виховна робота

Проблема виховної роботи, над якою працює педагогічний колектив школи : "Вдосконалення стилю роботи класного керівника в системі особистісно-орієнтованого виховання при формуванні ключових компетентностей в майбутнього громадянина України".

 

План виховної роботи школи включає такі розділи:

І. ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ

           Проявляється у патріотизмі, національній самосвідомості,  правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин. Це досягається завдяки виконанню положень Національної доктрини розвитку освіти (Затверджена Указом Президента України від 17.04.2002 р. №347/2002). Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Національної програми патріотичного виховання громадян, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства.

   Це процес формування громадськості як риси особливості яка характеризується усвідомлення нею своїх прав та обов'язків у ставлені до держави, народу, законів, норм життя, турботою про благополуччя своєї країни, збереження людської цивілізації, конкретними діями відповідно до власних переконань і цінностей. Це формування світоглядної свідомості і ціннісних орієнтацій молоді, передача їй соціального досвіду, надбання попередніх поколінь.  

 

ІІ. ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ

     Проявляється у моральній активності особистості , прояві чуйності , чесності, правдивості, працелюбності, справедливості,  гідності, милосердя, толерантності, совісті, терпимості до іншого,  миролюбності, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості,  добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовинності ; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, і жорстокості.  Показник моральної  вихованості особистості - це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної змістом життєвої позиції. Це досягається  завдяки виконанню положень Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності ; Національної програми патріотичного виховання громадян, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства.

   Морально-етичне виховання передбачає оволодіння нормами і правилами моральної поведінки, формування почуттів і переконань, умінь та навичок, тобто спрямоване на формування моральної зрілості особистості.

   Завданням є сприяння усвідомлення учнями загальнолюдської і народної моралі, готовності жити й діяти за принципами гуманізму.

 

ІІІ. ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ

    Формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках : усвідомленні функцій природи в житті людини, самоцінності природи, почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; критичній оцінці споживацько-утилітарного ставлення до природи, яке призводить до порушення природної рівноваги, появи екологічної кризи ;  вмінні протистояти проявам такого ставлення доступними способами; активної участі  у практичних природоохоронних заходах: здійсненні природоохоронної діяльності з власної ініціативи; посильному екологічному просвітництві. Ціннісне ставлення до природи і сформована на його основі екологічна культура є обовязковою умово, сталого розвитку суспільства, узгодження з економічних, екологічних і соціальних чинників розвитку. 

 

ІV. ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА

   Формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. Особистість, якій властиве це ставлення, володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та вразити власне ставлення  до мистецтва , прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері. 

   Естетичне виховання спрямоване на розвиток у зростаючої особистості широкого спектра почуттів -  здатності збагнути та вразити власне ставлення до мистецтва. Важливим є сприймання об'єктів довкілля як  естетичної цінності, ерудиція у галузі мистецтва (володіння системою елементарних мистецьких знань, понять, термінів, адекватне сприйняття художніх творів, творча діяльність в мистецькій сфері),  власний погляд на світ, здатність радіти за інших як ознака духовноссті зрілості.

 

V. ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ

Є важливою складовою змісту виховання особистості. Воно передбачає усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці,  розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність, схильність до  підприємництва; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх ровз'язання, готовність до  творчої діяльності, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості.

Трудове виховання є системою виховних впливів,  мета яких полягає у морально-психологічній підготовці учнів до майбутньої професійної діяльності. Високий рівень її розвитку передбачає оволодіння особистістю, загальними основами наукової організації праці, вмінням ставити мету, планувати її досягнення, організовувати своє робоче місце, раціонально розподіляти сили і засоби досягнення бажаного результату, аналізувати процес і наслідки власних трудових зусиль, вносити необхідні корективи.

VІ.  ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ

Ставлення до себе, як носія фізичних , духовно-душевних та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції.

 

Ціннісне ставлення до свого фізичного «Я» - це вміння  особистості оцінювати свою зовнішність, тіло будову, постанову, розвиток рухових здібностей, фізичну витривалість, високу працездатність, функціональну спроможність, здатність відновлювати силу після фізичного навантаження, вольові риси, статеву належність, гігієнічні навички, корисні звички, стан свого здоров'я та турбуватися про безпеку власної життєдіяльності , здоровий спосіб життя, активний відпочинок.

Ціннісне ставлення до свого психічного «Я»  передбачає вихованість у дітей та учнівської молоді культури пізнання власного внутрішнього світу – думок, переживань, станів, намірів, прагнень, цілей, життєвих перспектив, ідеалів, цінностей, ставлень. Важливо навчити зростаючу особистість сприймати себе такою, якою вона є, знати свої позитивні і ненегативні якості, сприяти формуванню з неї реалістичної Я-концепції, готовності та здатності до самовдосконалення, конструктивної самокритичності.

Ціннісне ставлення до свого соціального «Я» виявляється у таких ознаках: здатності орієнтуватися та пристосовуватися до нових умов життя, конструктивно на них впливати; визначення свого статусу в соціальній групі, налагодженні спільної праці з дорослими та однолітками; вміння запобігати конфліктам, справедливому і шляхетному ставлення до інших людей.

VІІ. ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЛЯ БАТЬКІВ

Загальні питання батьківських зборів; батьківський всеобуч.

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Корисні сайти

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz