Меню сайту
Форма входу
Статистика
Погода
|
Методична робота школи
Методична робота нашої школи спрямована передусім на вирішення загальношкільної проблеми: “Створення умов для розвитку особистості її творчої самореалізації шляхом підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації навчально-виховного процесу”. Система методичної роботи:
Науково-методична проблема методичної ради школи: “Створення умов для розвитку особистостіі її творчої самореалізації шляхом підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації навчально-виховного процесу”. Мета методичної роботи : Неперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їх компетентності в галузі навчального предмета та методиці його викладання; впровадження інновацій в навчально-виховний процес. Завдання методичної ради: 1) Продовжити роботу над науково-методичною проблемою: «Забезпечення формування особистості учня на основі якісної освіти, розвитку його творчих можливостей, самовдосконалення через підвищення рівня компетентності педагогів та впровадження комп‘ютерних технологій у навчально-виховний процес» 2) Продовжити роботу над вдосконаленням педагогічно майстерності вчителів школи 3) Вивчати та впроваджувати в практику нові педагогічні технології. 4) Продовжити роботу над впровадженням нового Державного стандарту у навчально-виховний процес. 5) Активізувати роботу вчителів над темами самоосвіти. 6) Урізноманітнювати форми методичної роботи.
План роботи методичної ради Червенівської ЗОШ І-ІІ ступенів на 2019-2020 н.р.
Структура методичної роботи Червенівської ЗОШ І-ІІ ст. Педагогічна рада Методична рада Колективні форми Індивідуальні форми роботи роботи Атестація Інструктивно-методичні Творчі звіти наради Самоосвіта Школа молодого Відкриті уроки Вчителя Семінари-практикуми
Методоб‘єднання вчителів початкових класів Керівник: Пилип В.І. Проблемне питання: “Формування пізнавальної активності молодих школярів, шляхом використання нових інформаційних технологій”.
Методоб‘єднання вчителів природничо-математичного циклу: Керівник: ТокарВ.М. Проблемне питання: “Впровадження інтерактивних методівнавчання через здійснення зворотного зв’язку з учнями на всіх етапах навчання”
Методоб‘єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу Керівник: Горгос О.М. Проблемне питання: “Відпрацювання професійних умінь учителів щодо формування життєвих компетентностей у школярів на основі впровадження нових педагогічних технологій, інноваційних процесів” Методоб‘єднання класних керівників Керівник: Машкара С.В. Проблемне питання: “Розвиток високоінтелектуальної свідомої творчої особистості з чіткою громадянською позицією, почуттям національної гідності; формування ціннісних ставлень особистості”
ПРОТОКОЛ №1 Засідання методичної ради Червенівської ЗОШ-ІІ ступенів
10 вересня 2019 року Голова – Мейсар А.М. Секретар – Машкара С.В. Присутніх – 5, в.о. директора школи Машкара В.Л. Відсутніх – 0 ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1.Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік, основні напрямки і завдання методичної ради на новий 2019-2020 навчальний рік. 2.Про затвердження планів роботи методичної ради, шкільних методичних об’єднань вчителів-предметників. 3.Про розподіл обов’язків між членами методичної ради на 2019-2020 навчальний рік. 4.Про визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації вчителів у 2019-2020 навчальному році. 5.Вдосконалення методичної роботи як фактор підвищення якості освіти.
ПРОТОКОЛ №2 Засідання методичної ради школи
від 06.11.2019 р. Голова : Мейсар А.М. Секретар : Машкара С.В. Присутніх : 6 осіб Відсутніх : – ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1. Нова українська школа. Основні напрямки оновлення освітніх процесів. 2. Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку. 3.Атестація – іспит на компетентність. Хід атестації педагогічних працівників. 4.Про результати учнів шкільних, предметних олімпіадах та підготовка до районних предметних олімпіад.
ПРОТОКОЛ №3 Засідання методичної ради школи
від 24.01.2020 р. Голова : Мейсар А.М. Секретар : Машкара С.В. Присутніх : 6 осіб Відсутніх : – ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1.Підвищення якості освіти шляхом удосконалення професійної компетентності . 2. Про стан викладання англійської мови у 5-9 класах. 3.Аналіз результатів навчальної діяльності учнів за І семестр.
Школа молодого вчителя Мета: створити умови для професійного зростання, розкриття творчого потенціалу кожного педагогічного працівника школи. Завдання: сприяти підвищенню рівня методичної та фахової майстерності молодих вчителів школи
Оранізація роботи з молодими вчителями щодо їхньої адаптації Етапи адаптації Перший етап - ознайомлення молодого вчителя з вимогами до професії його включення до в самостійну професійну діяльність, зіставлення рівння готовності до роботи з вимогами навчально-виховного закладу. Другий етап - процес подолання труднощів у навчальній діяльності та початок формування майстерності молодого вчителя. Третій етап - етап високої атаптованості, яка склалася як результат ефективної діяльності вчителя на попередньому етапі. Молодий вчитель характеризується високим рівнем самостійності , творчим підходом до навчальної діяльності.
Робота з вчителями початківцями та не фахівцями
Мета: Надання педагогам-початківцям методичної допомоги у розв'язанні першочергових проблем, подолані труднощів з якими зустрічаються молоді вчителі, з метою підтримання їхньої творчої наснаги, бажання плідно працювати.
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||