Методична робота нашої школи спрямована передусім на вирішення загальношкільної проблеми:
“Створення умов для розвитку особистості її творчої самореалізації шляхом підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації навчально-виховного процесу”.
Система методичної роботи:
- Відіграє важливу роль у розвитку школи
- Озброює педагогічні кадри необхідними знаннями і вміннями
Науково-методична проблема методичної ради школи:
“Створення умов для розвитку особистостіі її творчої самореалізації шляхом підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації навчально-виховного процесу”.
Мета методичної роботи :
Неперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їх компетентності в галузі навчального предмета та методиці його викладання; впровадження інновацій в навчально-виховний процес.
Завдання методичної ради:
1) Продовжити роботу над науково-методичною проблемою: «Забезпечення формування особистості учня на основі якісної освіти, розвитку його творчих можливостей, самовдосконалення через підвищення рівня компетентності педагогів та впровадження комп‘ютерних технологій у навчально-виховний процес»
2) Продовжити роботу над вдосконаленням педагогічно майстерності вчителів школи
3) Вивчати та впроваджувати в практику нові педагогічні технології.
4) Продовжити роботу над впровадженням нового Державного стандарту у навчально-виховний процес.
5) Активізувати роботу вчителів над темами самоосвіти.
6) Урізноманітнювати форми методичної роботи.
План роботи методичної ради Червенівської ЗОШ І-ІІ ступенів на 2019-2020 н.р.
№ |
Тематика засідань |
Дата проведення засідань |
1. |
1.Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік, основні напрямки і завдання методичної ради на новий 2019-2020 навчальний рік. 2.Про затвердження планів роботи методичної ради, шкільних методичних об’єднань вчителів-предметників. 3.Про розподіл обов’язків між членами методичної ради на 2019-2020 навчальний рік. 4.Про визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації вчителів у 2019-2020 навчальному році. 5.Вдосконалення методичної роботи як фактор підвищення якості освіти. |
Вересень |
2. |
1. Нова українська школа. Основні напрямки оновлення освітніх процесів. 2. Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку. 3.Атестація – іспит на компетентність. Хід атестації педагогічних працівників. 4.Про результати учнів шкільних, предметних олімпіадах та підготовка до районних предметних олімпіад. |
Листопад |
3. |
1. Підвищення якості освіти шляхом удосконалення професійної компетентності . 2. Про стан викладання англійської мови у 5-9 класах. 3.Аналіз результатів навчальної діяльності учнів за І семестр. |
Січень |
4. |
1. Професійна компетентність учителя як необхідна умова ефективності процесу навчання. 2. Розгляд атестаційних матеріалів вчителів і вироблення рекомендацій. 3.Підготовка та організація проведення ДПА. 4. Про стан викладання української мови та літератури в школі. |
Березень |
5. |
1. Звіт голів шкільних методичних об’єднань щодо реалізації планів роботи над методичними темами. 2. Результати навчальних досягнень учнів за ІІ семестр. 3.Опрацювання і прийняття рекомендацій щодо основних напрямків методичної роботи в 2020-2021 н.р. |
Травень |
Структура методичної роботи Червенівської ЗОШ І-ІІ ст.
Педагогічна рада
Методична рада
Колективні форми Індивідуальні форми роботи
роботи Атестація
Інструктивно-методичні Творчі звіти
наради Самоосвіта
Школа молодого Відкриті уроки
Вчителя
Семінари-практикуми
Методоб‘єднання вчителів початкових класів
Керівник:
Пилип В.І.
Проблемне питання:
“Формування пізнавальної активності молодих школярів, шляхом використання нових інформаційних технологій”.
Методоб‘єднання вчителів природничо-математичного циклу:
Керівник:
ТокарВ.М.
Проблемне питання:
“Впровадження інтерактивних методівнавчання через здійснення зворотного зв’язку з учнями на всіх етапах навчання”
Методоб‘єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу
Керівник:
Горгос О.М.
Проблемне питання:
“Відпрацювання професійних умінь учителів щодо формування життєвих компетентностей у школярів на основі впровадження нових педагогічних технологій, інноваційних процесів”
Методоб‘єднання класних керівників
Керівник:
Машкара С.В.
Проблемне питання:
“Розвиток високоінтелектуальної свідомої творчої особистості з чіткою громадянською позицією, почуттям національної гідності; формування ціннісних ставлень особистості”
ПРОТОКОЛ №1
Засідання методичної ради
Червенівської ЗОШ-ІІ ступенів
10 вересня 2019 року
Голова – Мейсар А.М.
Секретар – Машкара С.В.
Присутніх – 5, в.о. директора школи Машкара В.Л.
Відсутніх – 0
ПОРЯДОК ДЕННИЙ :
1.Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік, основні напрямки і завдання методичної ради на новий 2019-2020 навчальний рік.
2.Про затвердження планів роботи методичної ради, шкільних методичних об’єднань вчителів-предметників.
3.Про розподіл обов’язків між членами методичної ради на 2019-2020 навчальний рік.
4.Про визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації вчителів у 2019-2020 навчальному році.
5.Вдосконалення методичної роботи як фактор підвищення якості освіти.
ПРОТОКОЛ №2
Засідання методичної ради школи
від 06.11.2019 р.
Голова : Мейсар А.М.
Секретар : Машкара С.В.
Присутніх : 6 осіб
Відсутніх : –
ПОРЯДОК ДЕННИЙ :
1. Нова українська школа. Основні напрямки оновлення освітніх процесів.
2. Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку.
3.Атестація – іспит на компетентність. Хід атестації педагогічних працівників.
4.Про результати учнів шкільних, предметних олімпіадах та підготовка до районних предметних олімпіад.
ПРОТОКОЛ №3
Засідання методичної ради школи
від 24.01.2020 р.
Голова : Мейсар А.М.
Секретар : Машкара С.В.
Присутніх : 6 осіб
Відсутніх : –
ПОРЯДОК ДЕННИЙ :
1.Підвищення якості освіти шляхом удосконалення професійної компетентності .
2. Про стан викладання англійської мови у 5-9 класах.
3.Аналіз результатів навчальної діяльності учнів за І семестр.
Школа молодого вчителя
Мета: створити умови для професійного зростання, розкриття творчого потенціалу кожного педагогічного працівника школи.
Завдання: сприяти підвищенню рівня методичної та фахової майстерності молодих вчителів школи
Оранізація роботи з молодими вчителями щодо їхньої адаптації
Етапи адаптації
Перший етап - ознайомлення молодого вчителя з вимогами до професії його включення до в самостійну професійну діяльність, зіставлення рівння готовності до роботи з вимогами навчально-виховного закладу.
Другий етап - процес подолання труднощів у навчальній діяльності та початок формування майстерності молодого вчителя.
Третій етап - етап високої атаптованості, яка склалася як результат ефективної діяльності вчителя на попередньому етапі.
Молодий вчитель характеризується високим рівнем самостійності , творчим підходом до навчальної діяльності.
Робота з вчителями початківцями та не фахівцями
Мета: Надання педагогам-початківцям методичної допомоги у розв'язанні першочергових проблем, подолані труднощів з якими зустрічаються молоді вчителі, з метою підтримання їхньої творчої наснаги, бажання плідно працювати.
№п/п | Прізвище, імя, по батькові | Стаж | Освіта | Фах |
Прізвище вчителя наставника |
1 | Дованич Надія Михайлівна | 2 | Вища | Вч. поч.класів | Токар Наталія Василівна |
2 | Молнар Ангеліна Ернивна | 2 | Бакалавр | Вч. поч.класів | Токар Наталія Василівна |
3 | Макарич Василина Василівна | 2 | Бакалавр | Вч. фізкультури | Сивоус Володимир Іванович |
4 | Чоп Крістіна Юріївна | 2 | Вища | Вч. іноз. мови | Горгос Оксана Михайлівна |
5 | Глаголич Анастасія Сергіївна | 1 | Вища | Вч. математ. | Деркач Марина Тиберівна |
6 | Барна Олеся Іванівна | 1 | Вища | Вч. поч. класів | Пилип Вікторія Іванівна |
7 | Товтин Наталія Ігорівна | Вища | Вч.хімії | Васьо Тетяна Йосипівна |